Nekada je Vojvodina bila premrežene prugama kao paukova mreža. Skoro da nije bilo mesta kroz koje nije prolazila pruga. Međutim. nije postojao voz koji je saobraćao između Sombora i Kikinde. Kasnije kada je dignuta većina pruga i primat preuzeo autobuski saobraćaj nikada nije uspostavljena autobuska linija između Sombora i Kikinde. Razlog za ovo je što nikada nije postojala neka odgovarajuča potreba za putovanjima između ova dva grada. Deo planiranog autoputa ima opravdanja na relaciji od Sombora do Srbobrana radi neophodno bolje saobraćajne veze sa Novim Sadom i Beogradom Za Kikindu je potrebnija saobraćajnica koja će je povezivati preko Zrenjanina sa Novim Sadom i Beogradom.
Za vreme onih koje nazivate "žuti lopovi" izgrađeno je više autoputeva nego za vreme ekonomskog tigra. Bez povećanja zaduženja. Zvaničan podatak zavoda za statistiku i NBS .Ali, ti samo nastavi po onoj Vučićevoj "više puta ponovljena laž postaje istina '.
Računajmo da kilometar autoputa sa dve trake za saobraćaj i jednom zaustavnom košta oko milion evra kada ga prave putari koji nisu iz Kine. Ovo nije takav put i prave ga Kinezi, ali nakon ugrađivanja svih uključenih u projekat, košta 12 miliona. Naprednjačka halavost i ljubav prema skidanju kajmaka su stvarno bezgranične!
Botovi baš navalili. Minusi pljušte ko letnji pljusak.
Ali opet bolje da lupaju minuse nego da komentarišu.
One njihove izveštačene, neprirodne komentare ne mogu da čitam.
Što vi ne dovedete nekoga da ga uradi jeftinije?
Eno Ameri istisnuli Kineze u gradnji puteva u užoj Srbiji, pa sad' ispadoše skuplji od njih.
Gde su tu genijalci iz EU?
Sve može jeftinije, a onda ćorak, kada im se ponudi da to tako urade.
Setite se brze pruge Beograd - Niš, gde je zakopan ašov od strane EU?
I šta ćemo sada?
Ko je to verovao obećanjima EU?
Gde su sada svi oni koji su tada aplaudirali lažima sa Zapada?
Nisu dali ni jedan evro za gradnju te pruge.
Slučajnost?
Ma jel'?
Ovde bi neki morali konačno da shvate, da nije zlato sve što sija.
Samo prazna priča, kao ova naša opozicija (koja uzgred ništa nije izgradila za 12 godina vlasti, ako izuzmemo onaj Đilasov most u Beogradu koji je g'le čuda, bio SLUČAJNO skuplji od ponude koja je dobila posao, ali više od zakonom dozvoljenih 25%).
“Osmeh Vojvodine”,to je osmeh onih koji ce debelo da ukradu na gradnji puta a dugove ce da vracamo mi,nasa deca,nasi unuci i nasi praunuci.Oni koji sruse ovaj kartel u Srbiji nece biti potreban MMF,samo treba da oduzmu ukradeno i narednih deset godina nije potreban ni euro kredita ili ulaganja u Srbiju.Toliko su pokrali da mozemo da vratimo kompletan spoljni dug i da jos imamo za razne investicije.
Najskuplji «osmeh» u zemlji, ali ko se poslednji smeje najsladje se smeje. Ova vlast radi isto sto i svojevremeno Tito, dok smo se tada zaduzivali kod Amerikanaca, sad je to Kina, kako god se okrene dodje mu na isto, neke nove generacije, tj nasa deca i unuci ce vracati te kredite. Drugacije ne moze kad smo mala i siromasna drzava.
Ljudi nisu ni svesni koliko je teško graditi autoput na ravnom po blatu. Mnogo teže nego praviti vijadukte, bušiti tunele i ograđivati planine da se ne odrone. Zato je tako skupo.
Ko je i zasto uopste odlucio da nam busi Frusku Goru??? Umesto da dignemo neku zicu/zid i ogradimo se od Beogradskog bezobrazluka, mi dopustamo da nam sve redom urnišu po Vojvodini!
Паре се перу, домаћа грађевинска оператива је уништена. Огромна већина људи у Србији има само једно питање: зашто су други корумпирани, а не ја? Колики је мој део? Да раде Турци, Азербејџанци или било ко други, исто би било, само што про-западни портали не би толико плакали.
... опљачкаше нас ови секташи који су узурпирали власт, нема више "крадуцкања" као код Веље Илића, ови сад краду не лопатама, већ пљачкају кашикама багера који копа руду за ЕПС ...
Bice da tebi nije jasno.
Pare od droge su nelegalno zaradjene pa se peru na razne nacine, privatnim investicijama.
Ovo su pare iz drzavnih kredita i budzeta, kradu se kroz javne nabavke/radove (puteve, expo i sl.) a onda se tek peru, opet privatnim investicijama, fakturama, itd.
"A Fruškogorski koridor jeste auto-put, koji pritom uključuje i budući najduži tunel u Srbiji kroz Frušku goru."
Netačno, netačno! Fruškogorski koridor će takođe biti "brza saobraćajnica", tako da su se i tu ugradili. "Prave" autoputeve više i ne prave, sve su im brze saobraćjnice.
Nikakvo iznenadjenje ni za cenu ni za izvodjaca... Sve je ocekivano.
Pitam se samo kad ce im biti dosta para?? Dokle pohlepa moze da ide, ima li granice??
Koferce
12.02.2024 • 12:39
Ala ce se iznenaditi jednog dana, gradjani Srbije koji glasaju za sektu, kada isplivaju racuni u Svajcarskoj i na Sejselima.
Milo ce biti mala maca za "nasu pricu".
Pa ce onda reci, nismo znali.
A dok im se sad govori, oni besramno uzimaju dve crvene i misle da su jako bitni, dok ce im deca sve losije ziveti.
Da bi mogli da se iznenade prvo moraju da imaju i obraz i mozak. Ne zna se sta im vise manjka.
Saobraćajnica koja ne opravdava svoje postojanje jer nema potrebe za njom, a cena kao da gradimo koloniju na Marsu. Nadam se da će odustati od ove zajebancije. Mada bili su izbori i narod je glasao za ovo. Ja sam izašao da glasam, ne znam za druge.
Omaška u tekstu - Fruškogorski koridor je takođe brza saobraćajnica, 2x2 trake i košta 12.7 mil/km samo što ima tri komplikovanija objekta - tunel kroz FG i mostovi Liman-Kamenica i Pezos-Kać. Ovaj osmeh će verovatno imati samo par nadvožnjaka. Cena je dakle manje-više ista ali u svakom slučaju preplaćena. 6 mil/km ima smisla ali 12 nikako.
167km kroz ravnu Vojvodinu košta 2mlrd isto kao i 164km autoputa punog profila Bar-Boljare kroz više nego planinsku Crnu Goru. U međuvremenu je procena za CG porasla ali je poređenje i dalje van pameti.
Da ne prođe kao uskokolosečne železničke pruge Bosne i Hercegovine. O čemu je reč? Naime, za vreme Austrougarske, Beč i Budimpešta štedro su finansirali izgradnju „Bosanskohercegovačke Državne Željeznice“ (nemački Die Bosnisch-Herzegowinischen Staatsbahnen (BHStB)) kako su je zvali, a u cilju boljeg prometa ljudi i robâ, kao i eksploatacije rudnih, šumskih, i inih bogatstava te zemlje. Grublji rad je bio domaći, projektanti i arhitekti bili su iz monarhije. Materijal je bio pretežno domaći (kamen, drvo, železo, i dr.). No, suština priče jeste da je svaki kilometar plaćan u zlatu — doslovno (poput ovog „osmeha“), da je rad (čitaj „kuluk“) bio težak, iscrpljujuć, znojav, i krvav. Naposletku, bi izgrađena BiH železnica u okviru A-U železničkog sistema. AU prođe, a YU dođe — Jugoslavija je bogatu mrežu železnicâ nasledila od bivše države (izuzimajući prethodno postojeće sisteme Kraljevine Srbije, i Kraljevine Crne Gore), da bi na kraju, posle Drugog svetskog rata, u različitim periodima polako ukidala BiH železnicu uskog koloseka (jedan krak iste spajao je Višegrad sa Dubrovnikom, Trebinjem, i Herceg Novim). Krvav rad plaćan zlatom naposletku je zaboravljen, a pruga ukinuta kao da je nikada nije ni bilo. Ne bih voleo da se slično desi i sa ovim projektom, tj. da se novci, rad i vreme ulože, a da se potom putevi zaparlože. Valja sve to održavati, a ne samo raubovati. Sve najbolje.
tekst iz 2012:
The report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary
at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km.
Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order.
Jer da smo u EU, ni Srbi ne bi imali ovaj problem sto imaju na Kosovu a AV koji se zakleo na protetivanju korupcije je izlegao najvece jaje prevare i sada pravi omlet za sve sto su mu bacali prekrupu!
Nadam se da ću dočekati da Državna revizorska kuća obavi nezavisnu i poštenu kontrolu svih poslova i poslednjih desetak godina uz stručne zaključke ljudi iz struke. Iskreno verujem da u ovoj lepoj zemlji Srbiji ima mnogo više poštenog sveta nego ovih tutumraka s kupljnim diplomama. Pozdrav iz Vojvodine
Imamo taj jedan auto put u Vojvodini. Po meni je valjda bilo logički Sombor ka auto putu, negde pola od SU-BT, i isto tako Kikindu pravac ka istom delu.
Onda Odzake i Zrenjanin. I tako. Ovako će opet svaki manji grad biti opterećen ako se neurade obilaznice oko gradova ...
Da su srbijanske vlasti trazili kredit od Evrope, morali bi da daju izestaj gde novac odlazi ! Kod kineza toga nema, daj ,,pale,, i raditi a znaju da necemo moci da platimo i onda ce uzeti sta god im se cefne ! Av u svom licnom privatnom aranzmanu ugovara poslove sa privatnicima iz kine ! Ovde se ukradeni deo deli na 5 delova ! Jos se okrece stara komunisticka,bitno je da se nestogradi, selo se unistava i svi su uguravaju u gradove !
Mislio sam da napisem nesto kao duhovito i cinicno, ali ne ide. Ovakva pljacka drzavnih para, odnosno svih gradjana Srbije je jednostavno TRAGICNA. Dobicu minuse od vucicevih botova, ali tek njih ne razumem. Kao da sve to ne ide i od njihovih para i para njihovih porodica i prijatelja. Strasno mi je njihovo ne znanje ili jos gore stav zabole me! Tragicno!
Гледајући овај пут, који што се нас тиче води, ниодкуда ка нигде, у чему је трик. Ја га видим само као пречицу између две ЕУ и НАТО земље. О томе где се он налази на карти Велике Мађарске коју сам иначе купила у Пешти, а има је и на интернету, нећу да коментаришем. Друга ствар је да нас Кинези колонизују за све наше паре.
je kilometar puta od obične utrine do asfalta koštao 1 milion DM.A da li nas je zadužio više ili manje na vama je da procenite.Nisam nikakav fan pokojnog,samo iznosim činjenice.
Ne košta osmeh 12 miliona Km, nego slatka ugradnja.
Proglasili su sebe položajnicima, rade šta hoće, ali, očigledno i ne dokle hoće...
Biće poslova za njih. Evo kao na Sajlovu, a i kanale kutlačom da čiste.
Pa mora da bude skup. To je najzahtevniji teren u Evropi, probijaju put kroz gudure i vrleti, logistika je komplikovana, teren nepristupačan, resursi ograničeni...
svaki javni posao visestruko preplacen. svako javno dobro privatizovano a privatni dugovi "podrzavljeni".
i kad SNS "sidje sa vlasti" oni ce biti vlasnici cele Srbije
a vi ostali bicete njihovi kmetovi. a vasa deca njihovi robovi. osim ako ne pobegnu u inostranstvo. na srecu SNSovaca ima na svetu jos nekoliko zemalja u kojima je i gore nego u Srbiji. pa ce lepo robove da dovode odatle. ali koliko cujem poceli su i oni da beze
1km autoputa sa 6 traka brdovita Slovenija izgradi za 2,3 miliona evra!
U Srbiji se cene pumpaju zbog:
1. Skupih kredita
2. Onaj ko da kredit uslovljava da njihove kompanije izvode radove
3. Korupcije i krađe
4. Prepumpavanjem troškova investicija napumpava se BDP i tako sve izgleda idilično. Ovom investicijom se BDP podiže za 2 milijarde, a realno bi koštao oko 370 miliona evra! Al onda zaduženost države ne bi bila 53%BDPa nego mnogo veća!
Ovo zaustaviti pod hitno, dok se ne nađe normalna ponuda. Da nam ne bi i čukununuci robovali i plaćali naše dugove. Praunuke smo već zadužili, mislim da je dosta!
Ala ce se iznenaditi jednog dana, gradjani Srbije koji glasaju za sektu, kada isplivaju racuni u Svajcarskoj i na Sejselima.
Milo ce biti mala maca za "nasu pricu".
Pa ce onda reci, nismo znali.
A dok im se sad govori, oni besramno uzimaju dve crvene i misle da su jako bitni, dok ce im deca sve losije ziveti.
Naravno da je skup kad su Opštine prodavale prošle i pretprošle godine placeve preko kojih će ići put, pa će sad država da otkupljuje te placeve po desetostruko većim cenama.
Placevi su inače prodavani prijateljima vladajuće stranke na lokalu koji kao nisu povezani sa SNS-om. Inače ovo su radile sve opštine u Vojvodini, i lokalni namesnici će zgrnuti ogromne pare !! E pa zato košta ovaj osmeh.
Bolje biti par godina na vlasti, nego ceo život raditi za max.platu. Ali ovaj režim ne zna za milost, ugrađuju se i pljačkaju budžet ove napaćene zemlje preko svake mere .
Prosečna cena autoputa u Norveškoj,Danskoj i Švedskoj je 5 miliona eura po kilometru. Najskuplji autoput po kilometru je izgrađen u Ugandi i koštao je 9 miliona dolara po kilometru, izgradili Kinezi. Mislim to je bilo dok Kinezi nisu počeli da grade autoputeve po Srbiji.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vojvođanski "osmeh" skup kao da je od zlata: 12 miliona evra po kilometru
Autor: Nova ekonomija
Novi Sad
•12.02.2024.
•12:18
Komentari 63
Mošorin
Timko
@Mina
Masa iz nekog
?
E moj narode potlačeni
Mina
комшиница
Dejan
Ali opet bolje da lupaju minuse nego da komentarišu.
One njihove izveštačene, neprirodne komentare ne mogu da čitam.
Bačvan
Eno Ameri istisnuli Kineze u gradnji puteva u užoj Srbiji, pa sad' ispadoše skuplji od njih.
Gde su tu genijalci iz EU?
Sve može jeftinije, a onda ćorak, kada im se ponudi da to tako urade.
Setite se brze pruge Beograd - Niš, gde je zakopan ašov od strane EU?
I šta ćemo sada?
Ko je to verovao obećanjima EU?
Gde su sada svi oni koji su tada aplaudirali lažima sa Zapada?
Nisu dali ni jedan evro za gradnju te pruge.
Slučajnost?
Ma jel'?
Ovde bi neki morali konačno da shvate, da nije zlato sve što sija.
Samo prazna priča, kao ova naša opozicija (koja uzgred ništa nije izgradila za 12 godina vlasti, ako izuzmemo onaj Đilasov most u Beogradu koji je g'le čuda, bio SLUČAJNO skuplji od ponude koja je dobila posao, ali više od zakonom dozvoljenih 25%).
Jovan
Sale NS
Pitanje
aTest
Musaši
Srba
I Vučić je to rekao u konferenciji za štampu
Blue
/
Alex
Б
НН
Mile
@24
Pare od droge su nelegalno zaradjene pa se peru na razne nacine, privatnim investicijama.
Ovo su pare iz drzavnih kredita i budzeta, kradu se kroz javne nabavke/radove (puteve, expo i sl.) a onda se tek peru, opet privatnim investicijama, fakturama, itd.
Toma
MARE NS
Netačno, netačno! Fruškogorski koridor će takođe biti "brza saobraćajnica", tako da su se i tu ugradili. "Prave" autoputeve više i ne prave, sve su im brze saobraćjnice.
Mićo
Na žalost i mi koji nećemo da budemo prodani, ćemo biti prodani sa prodanima.
Johnny
"Ako vam je dobro, onda ništa..."
24
Mjari
Pitam se samo kad ce im biti dosta para?? Dokle pohlepa moze da ide, ima li granice??
З
Marko
Očerupali nas ovi naši, neće bele parice ostati ovde posle domaćih štetočina.
dule
12.02.2024 • 12:39
Ala ce se iznenaditi jednog dana, gradjani Srbije koji glasaju za sektu, kada isplivaju racuni u Svajcarskoj i na Sejselima.
Milo ce biti mala maca za "nasu pricu".
Pa ce onda reci, nismo znali.
A dok im se sad govori, oni besramno uzimaju dve crvene i misle da su jako bitni, dok ce im deca sve losije ziveti.
Da bi mogli da se iznenade prvo moraju da imaju i obraz i mozak. Ne zna se sta im vise manjka.
Obrad
Sremac
Hm
dejan
167km kroz ravnu Vojvodinu košta 2mlrd isto kao i 164km autoputa punog profila Bar-Boljare kroz više nego planinsku Crnu Goru. U međuvremenu je procena za CG porasla ali je poređenje i dalje van pameti.
Pokojni Čika Franja
dejan
The report says that highways in Austria cost €12.87 million/km. The next most expensive country is Hungary
at €11.21 million/km, followed by Slovakia at €9.56 million/km and then the Czech Republic at €8.86 million/km. At the other end of the spectrum, costs in Denmark are only €5.89 million/km, in Croatia €6.682 million/km, in Slovenia €7.29 million/km and in Germany €8.24 million/km.
Terrain can increase costs significantly and construction of highways in mountainous terrain is most expensive in Germany at €25.99 million/km followed by Austria with €24.97 million/km, with the Czech Republic, Slovenia and Croatia following in descending order.
Perica
Nekronom
Kradi dok ima, peri pare, lazi i otimaj.
Jer da smo u EU, ni Srbi ne bi imali ovaj problem sto imaju na Kosovu a AV koji se zakleo na protetivanju korupcije je izlegao najvece jaje prevare i sada pravi omlet za sve sto su mu bacali prekrupu!
Tdz
vladaNS
Miodrag
Onda Odzake i Zrenjanin. I tako. Ovako će opet svaki manji grad biti opterećen ako se neurade obilaznice oko gradova ...
Dejan
Dragec
питање
Vojvodjanski
Laki
Salamander
Proglasili su sebe položajnicima, rade šta hoće, ali, očigledno i ne dokle hoće...
Biće poslova za njih. Evo kao na Sajlovu, a i kanale kutlačom da čiste.
sta zna Srbin
Nomad
hmm
ex chapman
i kad SNS "sidje sa vlasti" oni ce biti vlasnici cele Srbije
a vi ostali bicete njihovi kmetovi. a vasa deca njihovi robovi. osim ako ne pobegnu u inostranstvo. na srecu SNSovaca ima na svetu jos nekoliko zemalja u kojima je i gore nego u Srbiji. pa ce lepo robove da dovode odatle. ali koliko cujem poceli su i oni da beze
Nemanja
U Srbiji se cene pumpaju zbog:
1. Skupih kredita
2. Onaj ko da kredit uslovljava da njihove kompanije izvode radove
3. Korupcije i krađe
4. Prepumpavanjem troškova investicija napumpava se BDP i tako sve izgleda idilično. Ovom investicijom se BDP podiže za 2 milijarde, a realno bi koštao oko 370 miliona evra! Al onda zaduženost države ne bi bila 53%BDPa nego mnogo veća!
Isidor
Koferce
Milo ce biti mala maca za "nasu pricu".
Pa ce onda reci, nismo znali.
A dok im se sad govori, oni besramno uzimaju dve crvene i misle da su jako bitni, dok ce im deca sve losije ziveti.
CISTAC
pajo patak
P.S.
Zna se kada će se Vojvodini vratiti osmeh.
NS
Placevi su inače prodavani prijateljima vladajuće stranke na lokalu koji kao nisu povezani sa SNS-om. Inače ovo su radile sve opštine u Vojvodini, i lokalni namesnici će zgrnuti ogromne pare !! E pa zato košta ovaj osmeh.
/
Uvlacite se vucku u dupe? Neka vas jos cedi onda.
Prodali ste sve i jos prodajete...
Stari novosadista
av
Laloš
:D
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H